Informasi

Share!! Bila Suami Kau Pasang Niat Ingin Tambah Cawangan, Apa Pandangan Si Isteri??

Saya seorang perempuan, saya tahu naluri orang perempuan (saya berumur 40 tahun) dan suami berumur 46 tahun. Saya selalu cuba memahami dan mendalami perasaan suami saya. Alhamdulilah, saya telah berumahtangga lebih dari 22 tahun (saya kawin ketika umur saya 18 tahun seusai saja tamat SPM) dan telah dikurniakan 10 orang cahayamata. Untuk pengetahuan puan, semenjak kawin saya tak pernah bergaduh…

Continue Reading

tips

Sila Tengok 3 Perkara Sebelum Beli Air Tebu Di Bazar…

Bila bulan puasa, pilihan air minuman yang sering mendapat tumpuan di bazar Ramadan oleh pengunjung setianya adalah lain tidak bukan iaitu air tebu. Sebenarnya ada beberapa perkara perlu diperhatikan, ini penting agar air tebu yang dibeli bukan sahaja asli, manis dan enak rasanya malah terjamin kebersihannya. 1. Lihat persekitaran, jika ada lebah itu menandakan air tebu tersebut manis. Jika langsung…

Continue Reading

kisah benar

Isteri Curang & Terlanjur Dengan Rakan Sekerjanya?? Patut Ke Si Isteri Beritahu Pada Suaminya???

Isteri curang ni tanya patut ke dia beritahu suaminya yang dia dah terlanjur dengan rakan sekerjanya kata korang? Apa yang ingin saya kongsi di sini adalah kesilapan paling besar pernah saya lakukan seumur hidup saya. Perkara yang saya sendiri tidak terlintas di fikiran. Saya seorang isteri ibu dan berkerjaya. Syukur kehidupan kami sentiasa penuh dengan senyum tawa kegembiraan lebih-lebih lagi…

Continue Reading

Informasi

SHARE!!! Hati-hati Dengan Perempuan Yang Cantik Depan Lelaki, TAPI Pengotor Dan Pemalas Di Rumah!!

Assalammualaikum. Apa yang saya nak cerita ni memang perkara yang jadi depan mata saya. Saya perhati. Sebab kalau nak tegur, nampak macam hal remeh tapi sangat penting sebenarnye. Masa saya kerja, duduk 1 rumah sewa dengan kawan kawan baru. Muka cantik. Kalau tengok barang penjagaan muka memang banyak. Siap makan collagen bagai. Dalam rumah tu ada 6 orang , cuma…

Continue Reading

kisah benar

‘Nasib Baik Anak Aku Semua Menyusu Badan, Meragam Ke Apa, Tolak Jer Kat Bini, Settle’

Menjaga anak-anak adalah tanggungjawab bersama, bukannya hanya terletak pada bahu isteri sahaja. Tidak kiralah anak-anak itu sudah bersekolah, sebagai bapa masih perlu membantu isteri menjaga dan mendidik anak menjadi manusia yang berguna. Namun, hari ini ramai lelaki yang bergelar suami dan bapa hanya membiarkan isteri bersendirian menguruskan anak. Alasannya? Mereka bekerja mencari nafkah dan bila pulang ke rumah, kepenatan. Jauh…

Continue Reading