viral

‘Berpakaian Ala Hipster, Muka Cantik Tetapi Pengotor’

Raya tahun ini, saya balik ke kampung ayah. Tetapi sebelum balik, saya menumpang di rumah abang saya di Kuala Lumpur sebab bas balik ke Terengganu dijadualkan bertolak jam 12 malam. Saya duduk di rumah abang seorang diri sebab semua kawan serumah abang bekerja pada waktu itu. Sedang saya asyik menonton televisyen, terdengar jeritan seorang wanita di sebelah rumah, rumah jiran…

Continue Reading

viral

“Padan Muka , Dulu Rampas Suami Orang” – Akibat Luah Perasaan Terbuku Di Insta , Adira Dikutuk Netizen!

Seminggu dua lalu kisah Adira dan Dato Red digembar-gemburkan dimana Dato Red cuba untuk pasang 3 . Adakah itu sekadar gurauan atau cerita betul ? Dan baru semalam adira seperti melepaskan satu perasaan di insta miliknya . Caption yang pendek tetapi diserang oleh netizen bertalu-talu menghentam Adira . Memang pedih membaca tapi itulah hakikat kehiduapan bermadu Adira . Orang akan…

Continue Reading

Uncategorized, viral

Cara Lelaki Ini Layan Scammer Pasti Buat Anda Gelak Tak Kering Gusi.. Lebih-Lebih Lagi Part Receipt Tu Sempoi Dan Kelakar !!!!

Kami tak tahu lelaki ni tengah bosan ke atau takde benda nak buat dah.. Tapi memang rajin betul dia ni layan scammer sampai keluar momen kelakar bila kita yang baca ni pun boleh tergelak sorang-sorang. Kisahnya ada seorang ‘pembeli’ tegur di whatsapp menyatakan minat untuk membeli kereta.. Dan selebihnya korang baca la sendiri. Kami yang dah baca banyak kali pun…

Continue Reading

viral

Ketika usia kandungan 9 bulan Si suami kahwin senyap dengan perempuan lain..Bekas Suami Terima Balasan Setimpal

Gambar sekadar hiasan Perkongsian dari Facebook Erieyn Halim Bercinta dengan boyfriend selama 4 tahun. Pi mai, pi mai hanya dengan dia je. Lepas tu ambil keputusan bertunang. Dalam ikatan menjadi tunangan orang Ya ampun ! Dugaan kiri kanan belakang depan datang, macam2 kejadian. Sabar sabar dan sabar. Memang kena kuat. Kau dan aku. Rasa benci pun ada terbit kekadang. Rasa nak…

Continue Reading

viral

Akui Pegang Dada Nelydia Senrose Ketika Naik Motor, Ini Respon Dari Daler Yusof

Memang agak kecoh baru-baru ini apabila pelakon baru, Daler Yusof dikatakan terpegang bahagia aset Nelydia Senrose ketika menaiki motor. Dalam video itu, Nelydia Senrose membawa motorsikal dengan laju dan kemudian brek secara mengejut menyebabkan Daler yang duduk di belakang terkejut dan terpeluk serta terpegang bahagia dada Nelydia. Video berkenaa lantas menjadi viral dan mendapat kritikan dari orang ramai. Apabila kes…

Continue Reading

viral

9 Fakta Mengenai KFC Yang Ramai Tidak Tahu

Kebanyakan rakyat Malaysia pernah menikmati hidangan Kentucky Fried Chicken (KFC). Sebut sahaja KFC, pasti terbayangkan ayam rangup KFC yang dihidangkan bersama hidangan sampingan seperti coleslow dan kentang goreng. Berikut merupakan beberapa fakta mengenai KFC yang anda tidak pernah ketahui: 1. Pengasas KFC, Harland Sanders memulakan bisnes menjual ayam goreng pada tahun 1930 berdekata stesyen minyak yang terletak di Kentucky. Kedai…

Continue Reading

tips

5 Tip Mengelak Bilik Hotel Berhantu di Malaysia

  Bukan apa. Seperti anda, makhluk ini juga perlu katil untuk berbaring, cermin untuk bersolek dan sambungan internet untuk emel. Kalau dulu mereka cuma mengetuk bilik, kini mereka sudah pandai mendail telefon anda pada waktu malam. Apabila anda datang ke bilik mereka dengan 3 anak yang asyik bergaduh, anda mengganggu mereka. Gunakan 5 tip hotel di bawah untuk mengurangkan peluang…

Continue Reading

viral

Gadis Shell “Dicabul”, Gurauan Membawa Padah !!

PETALING JAYA: Wanita yang tiba-tiba popular susulan poster dirinya diletakkan di stesen minyak seluruh negara kesal dengan tindakan sekumpulan lelaki mencium dan memegang beberapa bahagian sensitifnya ketika bergambar. Walaupun ia hanya dilakukan pada papan poster dirinya, gambar-gambar yang menjadi tular itu telah mengundang kemarahan netizen kerana menganggap ia satu bentuk pencabulan, walaupun tidak dilakukan pada empuya diri sebenar. Ramai menganggap…

Continue Reading

Informasi, kesihatan

TAHUKAH Anda SPAN BASUH PINGGAN Lebih Kotor Dari TANDAS!!!….MENGAPA? Sila Baca Dan Share..

Setiap hari surirumah menggunakan span basuh pinggan paling kurang tiga kali sehari.Tetapi boleh dikatakan yang mereka tidak sedar bahawa kajian menunjukkan yang span basuh pinggan lebih kotor dari berus tandas!!! Kajian telah menunjukkan bahawa span basuh pinggan ini sebenarnya 200,000 kali lagi kotor daripada tempat duduk tandas. Menurut Prof. Hugh Pennington dari Agensi Perlindungan Kesihatan UK, span membasuh pinggan juga…

Continue Reading