Informasi

6 Sebab Kenapa Bateri Telefon Cepat Habis Walaupun Belum Masuk Tengahari

Situasi kehabisan bateri telefon bimbit boleh menjadi sesuatu yang sangat mencemaskan. Boleh dikatakan setiap individu pasti mula menggelabah jika melihat telefon bimbitnya sudah mengeluarkan tanda amaran berwarna merah. Rasanya macam baru sahaja dicas tetapi kenapa tiba-tiba bateri telefon ni dah nak mati? Berikut merupakan 6 sebab kenapa bateri telefon bimbit selalu cepat kong. 1. Cas telefon bimbit sehingga 100% Para…

Continue Reading

Informasi

Inilah Cara Mengesan Aura Negatif di Dalam Rumah Hanya Dengan Air Putih..Wallahualam

Begini lho cara mudah untuk mendeteksi aura negatif dengan segelas air putih. Jadi tak usah metode yang susah-susah untuk mengetahuinya. Tapi apa benar bisa ya? Manusia memiliki perasaan paling peka dibandingkan makhluk hidup lainnya. Dapat merasakan sedih, gundah, dan energi negatif lainnya yang merusak hari. Dan tidak semua orang dapat mengawali atau melewatkan hari-hari dengan rasa gembira dan bahagia. Ulasan…

Continue Reading

viral

Isteri ‘hadiahkan’ cili untuk kekasih suami

VIETNAM – Beberapa gambar seorang wanita yang kemaluannya dilumur dengan cili kerana dituduh menjalinkan hubungan dengan suami orang, viral di media sosial. Lapor China Daily, kejadian itu berlaku di Wilayah Nguyen dan si isteri yang dinamakan sebagai LC, mengesyaki suaminya curang dan mempunyai wanita simpanan. Setelah disiasat, LC berjaya mendapatkan alamat kediaman wanita berkenaan. Setelah berfikir panjang, LC mengambil keputusan…

Continue Reading

viral

WIN Habis Ayat Datuk Aliff Syukri Untuk Haters…. Korang Yang Kutuk Saya Tu, Ada Tak Jam Rolex?

Umum mengetahui Datuk Aliff Syukri memang seorang yang bersahaja dan pernah makan bersila di lapangan terbang dan membawa bekalan daripada Malaysia untuk masak didalam hotel ketika bercuti di luar negara. Sedang bercuti bersama keluarganya di Switzerland, Datuk Aliff berkongsi video mereka sekeluarga menikmati masakan air tangannya sendiri dan isteri, Datin Shahida di tengah-tengah kawasan lapang di Switzerland. Siap duduk bersila…

Continue Reading

viral

Macam besar sangat isu 30 sen ditambah pada 1 bungkusan air

KUALA LUMPUR – Viral gambar resit bayaran minuman (18 Julai 2017) yang didakwa mengenakan caj bayaran 30 sen bagi pelanggan yang memesan air bungkus ikat tepi. Bagaimanapun, wakil kedai tersebut, Anita, tampil memberikan penjelasan mengenai caj extra 30 sen. “Biar saya jelaskan bagi semua orang faham. Dalam keadaan ekonomi sekarang, 30 sen itu tidak membawa apa-apa nilai. Di depan saya…

Continue Reading

viral

Derita Isteri Di Pukau Oleh Suami Selama 7 Tahun. Puncanya Buat Ramai Geram !!

Gambar sekadar hiasan Bila dah tak ada sesiapa barulah senang nak bercerita kan? Soal Ina 32 tahun yang kahwin dengan seorang lelaki bernama syamsul dan kini sudah pun memiliki seorang anak perempuan berusia 6 tahun dan berada ditadika Batrisyia namanya. “Ada yang ingin saya kongsi,pikiran buntu,tidak tahu hendak membuat keputusan,saya tak tahu apakah perlu saya meneruskan perkahwinan ini atau menamatkannya,kata…

Continue Reading