kisah benar

Saya terlanjur dengan kekasih dan hamil 5 bulan, ketika suami lumpuh separuh badan (strok)

Susah senang, suami isteri sepatutnya bersama. Bukannya hanya bersama bila senang, bila susah ditinggalkan pula pasangan. Tergamak si isteri dalam kisah ini mengambil kesempatan untuk berzina dengan lelaki lain ketika suaminya lumpuh separuh badan akibat strok. Lebih teruk lagi, dia memberikan alasan sudah penat dan enggan terus hidup bersama suaminya yang lumpuh itu. Sehingga dia disahkan hamil lima bulan hasil…

Continue Reading

kisah benar

Bang, awak bawa balik siapa tu??

Pekerjaan sebagai penjaga atau penggali kubur, menyimpan banyak cerita/kisah yang jarang sekali dikongsikan kepada orang ramai. Persepsi umum tak lain tak bukan, seram, menakutkan dan bermacam-macam lagi yang bermain di fikiran. Kisah seorang penggali/penjaga kubur muda yang diceritakan oleh Ridhuan ini, boleh tahan juga ‘kesannya’ jika dibaca pada waktu malam. Ditambah pula dengan bunyi serangga di luar rumah, bonus pula…

Continue Reading

viral

Janda Anak ENAM. ‘Kau Tahu Dia Suami Orang, Kenapa Masih Nak Menggatal?!

Hancur luluh hati isteri apabila mengetahui suaminya yang telah diberi peluang kedua, sekali lagi curang dengan wanita yang sama. Malah sebelum ini wanita terbabit juga meminta maaf, rupa-rupanya masih menyemai cinta dengan suaminya di belakang tanpa pengetahuan si isteri. Sepatutnya wanita memahami perasaan sesama wanita. Ibarat cubit paha kiri, terasa di paha kanan. Malangnya janda anak enam ini sanggup mengkhianati…

Continue Reading

semasa, viral

[VIDEO] Lagu Penuh Duet Aliff Syukri & Sajat Ini Buat Netizen Trauma, Dah Dengar Ke Belum?

Kalau sebelum ini, Dato Aliff Syukri sering memberitahu dia dalam pembikinan lagu barunya bersama Sajat. Kedua dua jutawan kosmetik ini antara yang sering menjadi perhatian netizen. Tidak hairanlah kalau semua tidak sabar menanti lagu barunya bersama. Semalam, Aliff Syukri memuat naik teaser lagu barunya bersama Sajat. Belum 24 jam lagi, lagunya itu terus mendapat respon negatif netizen. Ramai beranggapan suaranya…

Continue Reading

tips

Cara Hilangkan Ketiak Hitam Berkerak Yang Anda Mungkin Tidak Pernah Anda Terfikir

Masalah ketiak hitam mesti buat ramai yang malu dan tak confident dengan diri sendiri kan? Sebenarnya masalah ni bukannya di alami oleh korang je tapi hampir semua wanita di dunia ni! Kulit ketiak menjadi hitam akibat mencukur atau mencabut bulu ketiak, dan ianya mungkin juga disebabkan oleh bahan kimia yang terdapat di deodorant yang digunakan. Kalau nak memutihkan ketiak hitam,…

Continue Reading

Resepi

Umur 30 Tapi Nampak Macam 19 Tahun, Petua Nenek-nenek Dulu Yang Kesannya Kulit Cantik Merah Jambu

Seorang wanita umur 30 membuka rahsia yang diamalkan untuk miliki kulit cantik merah jambu dengan hanya ikut petua orang dulu-dulu. Ya, kalau ikutkan sekarang ini cukup mudah nak jadi cantik sebab ada macam-macam jenis alat kosmetik di pasaran. Namun kalau anda jenis suka menggunakan petua-petua orang dulu, ini salah satu amalan yang bagus untuk dicuba. Kebanyakan wanita zaman sekarang memang…

Continue Reading

semasa, viral

Saya Sudah Hilang Hormat Padanya”- Nabil Ahmad Selar Tindakan Chef Wan Yang Menghukumnya Sebagai Punca Remaja Jadi Kurang Ajar!

PETALING JAYA: Pengacara dan pelawak Nabil Ahmad memberi amaran kepada chef selebriti terkenal Prof Datuk Chef Wan agar tidak berterusan memuat naik status berbaur hasutan di laman Instagramnya. Nabil berkata, tindakan Chef Wan atau nama sebenarnya Datuk Redzuawan Ismail menuduh dia sebagai punca remaja menjadi kurang ajar boleh menjejaskan reputasinya sebagai seorang selebriti yang juga duta pelbagai produk. “Kata-kata yang…

Continue Reading