IBU MAKI ANAKNYA KERANA PECAHKAN PERFUME, JAWAPAN ANAKNYA AMATLAH MENGEJUTKAN KITA SEMUA !

“Mama, ni duit yang ganti minyak wangi tu. Mama, Ajim dah tak ada duit raya. Ma, Ajim bayar sikit-sikit dulu tau.” Kasihan. Si kecil Ajim terpecahkan minyak wangi kesayangan ibunya. Si ibu pantas ‘naik hantu’ dan mengamuk. Namun lihatlah betapa tulusnya si anak memujuk. Si ibu sudah hilang kawalan, namun si anak masih tenang berdepan tekanan dan mengusulkan penyelesaian. Diam-diam,…

Continue Reading

LAWAK GILA!! 20 GAMBAR YANG AKAN MEMBUAT ANDA TENGOK DUA KALI

Pertama kali anda lihat semua gambar ni pasti akan berasa pelik. Tetapi jika anda menelitinya dengan fokus pasti anda jumpa gambar yang sebenarnya. Jom enjoy 1- Biasa yang otak kuning je nampak lain macam gambar ni 2- Lelaki berjalan bersama perempuan yang berbadan kuda 3- Perhatikan Tocang rambut 4- Lelaki tiada badan 5-  Ibu mempunyai tangan bersize tangan baby 6-…

Continue Reading

8 Gambar Yang Menyindir Pengguna Telefon Pintar Zaman Sekarang

Kemajuan teknologi yang dikecapi pada zaman ini menyebabkan manusia menjadi semakin manja dan semakin memerlukan perhatian daripada masyarkat yang bergelar netizen. Perkataan netizen yang merujuk kepada pengguna-pengguna media sosial ini menjadi faktor utama mengapa ramai di antara mereka ini gemar menjadi hamba dengan duduk menghadap telefon pintar mereka selama berjam-jam lamanya. Mungkin ada faedahnya, namun untuk artikel kali ini, kami kongsikan keburukan-keburukan yang diberikan…

Continue Reading

Pemilik rumah sewa rugi lebih dari RM2,500 dek penyewa pengotor

KUALA LUMPUR – Lagi kes penyewa menganiaya pemilik rumah viral di media sosial. Kali ini, pemilik rumah mengalami kerugian lebih dari RM2,500 seperti yang diceritakan oleh anaknya. “Mak aku kena lagi teruk beb. Sewa dua bulan tak bayar. Bil elektrik RM2,000 lebih, bil air RM500. Ditambah pula dengan keadaan rumah yang ditinggalkan begini. penat nak bersihkan,” kata Jue. Keadaan dalam…

Continue Reading

Rare Habis!! Ini 10 Contoh Selfie Paling Tidak Kena Pada Tempat Dan Masa

Tidak menjadi masalah bagi masyarakat untuk berswafoto. Malah, swafoto juga merupakan salah satu kaedah seni dan trend terbaru pada masa kini. Namun, kadang-kadang ada juga sesetengah individu yang suka berswafoto pada tempat dan waktu yang tidak sesuai seperti sewaktu sedang cemas dan panik atau sewaktu mengalami kemalangan jalan raya. Mungkin, mereka sangkakan gambar-gambar tersebut bakal mendapat reaksi yang positif dari netizen, namun sebaliknya gambar-gambar tersebut…

Continue Reading

Cara Lelaki Ini Layan Scammer Pasti Buat Anda Gelak Tak Kering Gusi.. Lebih-Lebih Lagi Part Receipt Tu Sempoi Dan Kelakar !!!!

Kami tak tahu lelaki ni tengah bosan ke atau takde benda nak buat dah.. Tapi memang rajin betul dia ni layan scammer sampai keluar momen kelakar bila kita yang baca ni pun boleh tergelak sorang-sorang. Kisahnya ada seorang ‘pembeli’ tegur di whatsapp menyatakan minat untuk membeli kereta.. Dan selebihnya korang baca la sendiri. Kami yang dah baca banyak kali pun…

Continue Reading