semasa

Dah Bekerja Tanpa Segan Silu Tiap-Tiap Bulan Minta Duit Kat Mak Ayah, Tapi Bila Keluar Myvi 2018 Mengelupur Nak Beli

Masih kecil anak, ibu bapa adalah tempat bergantung sepenuhnya. Dijaga dan dibantunya semampu mereka bersama harapan apabila anak sudah dewasa dapat membantu dan menjaga mereka pula. Tapi lain pula jadinya. Apabila sudah mempunyai kerjaya sendiri, anak ini lupa untuk menghulurkan sedikit kepada ibu bapa mereka. Malah bergembira sehingga kehabisan gaji. Mulalah meminta kepada ibu bapa mereka kerana tidak cukup duit.…

Continue Reading

Uncategorized

9 SELEBRITI CANTIK MALAYSIA YANG MINAT SUPERBIKE. YANG LAST TU MEMANG BOLEH BUAT KORANG TERKEJUT BERUK

Ternyata, wanita dan lelaki itu mempunyai sifat yang jauh berbeza jika hendak dibandingkan. Namun dalam sesetengah hal lain seperti hobi, lelaki dan wanita bisa sahaja berkongsi cabang minat yang sama seperti keghairahan terhadap motosikal berkuasa tinggi atau Superbike ini. Jom lihat siapa dia selebriti wanita Malaysia yang meminati aktiviti menunggang motosikal ‘besar’ ni… 1.Siti Elizad 2. Fauziah Latif 3. Linda…

Continue Reading

viral

Perubahan Mengejutkan Anak Menjadi Kacak, Ibu Menangis Kerana Hampir Tidak Kenal. Tetapi Selepas kacak lelaki Ini Tetap KUNYIT

Bagi mereka yang terbiasa melihat rancangan variasi Korea tentang pembedahan plastik, anda pasti teruja melihat perubahan peserta daripada wajah biasa- biasa ke rupa bak supermodel yang kacak dan jelita. Pun begitu, perubahan tersebut boleh dikatakan agak drastik hingga ahli keluarga sendiri tidak dapat mengecam wajah peserta yang terlibat. Hal inilah yang menimpa seorang ibu apabila dia hampir tidak mengenali anak…

Continue Reading

semasa

DAPAT SMS “ABANG, INA NAK MINTA CERAI DARI ABANG. HARAP ABANG DAPAT TUNAIKAN.”

Cerita penceraian aku dengan isteri ini berlaku pada tahun lepas. Kitorang dah sembilan tahun berkahwin dan sudah ada dua orang anak. Masa itu, aku ada dekat office. Dapat first SMS dari isteri. “Assalam abang, Ina nak minta cerai dari abang. Harap abang dapat tunaikan.” Tersentak aku. Kenapa pula tiba-tiba? Aku tak balas apa-apa sms dari isteri. Jam pula dah pukul…

Continue Reading

Resepi

Mee Hailam Melayu.. bukan ala kedai siam tau

Dari fb Eny Yusnizar Abdullah Mee Hailam Melayu.. bukan ala kedai siam tau.. sedap. Dah lama tak makan mee hailam macam ni. Jom tengok resepi. Bahan-bahan : 2 bungkus mee kuning, dicelur dan kemudian basuh sampai hilang kapur dan minyak. Toskan. 500gm isi ayam atau daging 5-6 sudu besar kicap pekat manis (boleh tambah jika suka) 3 sudu besar sos…

Continue Reading

kesihatan

Kentut Vagina, Wanita Usah Malu Baca! Semua Wanita Berkahwin Kena Faham Penjelasan Doktor Ini

Bunyinya macam lucu, ada juga yang malu nak menyebutnya. Tapi malu ke, segan ke, kita orang perempuan kena tahu tentang perkara ni. Sebab, ia masalah biasa dihadapi oleh wanita yang sudah berkahwin. Jangan tak mengaku! Itulah pasalnya VK tekankan wanita wajib tahu mengenainya. Supaya kita faham dan tidak terkeliru dengan penjelasan dari mereka bukan pakar yang mungkin menakutkan kita tentang…

Continue Reading

kisah benar

Saya terlanjur dengan kekasih dan hamil 5 bulan, ketika suami lumpuh separuh badan (strok)

Susah senang, suami isteri sepatutnya bersama. Bukannya hanya bersama bila senang, bila susah ditinggalkan pula pasangan. Tergamak si isteri dalam kisah ini mengambil kesempatan untuk berzina dengan lelaki lain ketika suaminya lumpuh separuh badan akibat strok. Lebih teruk lagi, dia memberikan alasan sudah penat dan enggan terus hidup bersama suaminya yang lumpuh itu. Sehingga dia disahkan hamil lima bulan hasil…

Continue Reading

kisah benar

Bang, awak bawa balik siapa tu??

Pekerjaan sebagai penjaga atau penggali kubur, menyimpan banyak cerita/kisah yang jarang sekali dikongsikan kepada orang ramai. Persepsi umum tak lain tak bukan, seram, menakutkan dan bermacam-macam lagi yang bermain di fikiran. Kisah seorang penggali/penjaga kubur muda yang diceritakan oleh Ridhuan ini, boleh tahan juga ‘kesannya’ jika dibaca pada waktu malam. Ditambah pula dengan bunyi serangga di luar rumah, bonus pula…

Continue Reading

viral

Janda Anak ENAM. ‘Kau Tahu Dia Suami Orang, Kenapa Masih Nak Menggatal?!

Hancur luluh hati isteri apabila mengetahui suaminya yang telah diberi peluang kedua, sekali lagi curang dengan wanita yang sama. Malah sebelum ini wanita terbabit juga meminta maaf, rupa-rupanya masih menyemai cinta dengan suaminya di belakang tanpa pengetahuan si isteri. Sepatutnya wanita memahami perasaan sesama wanita. Ibarat cubit paha kiri, terasa di paha kanan. Malangnya janda anak enam ini sanggup mengkhianati…

Continue Reading

semasa, viral

[VIDEO] Lagu Penuh Duet Aliff Syukri & Sajat Ini Buat Netizen Trauma, Dah Dengar Ke Belum?

Kalau sebelum ini, Dato Aliff Syukri sering memberitahu dia dalam pembikinan lagu barunya bersama Sajat. Kedua dua jutawan kosmetik ini antara yang sering menjadi perhatian netizen. Tidak hairanlah kalau semua tidak sabar menanti lagu barunya bersama. Semalam, Aliff Syukri memuat naik teaser lagu barunya bersama Sajat. Belum 24 jam lagi, lagunya itu terus mendapat respon negatif netizen. Ramai beranggapan suaranya…

Continue Reading