Informasi

Pemilik Kucing Ini Kongsi Cara Mudah Dan Murah Digunanya Untuk Lebatkan Bulu “Cik Meow” Selain Tidak Mudah Gugur

 

Kami pasti ramai diantara kita memilih untuk memelihara kucing sebagai teman di rumah. Balik kerja dengan penatnya, bila tengok “cik meow” tunggu depan pintu memang boleh hilang penatlah.
Tak pun bila malam berehat depan tv, dapat belai bulu kucing kita pun best juga kan. Tapi kita mesti tertanya-tanya kan bagaimana hendak menjaga kucing yang berbulu lebat dan lembut. Dan tentulah kaedah yang murah.
Pemilik kucing ini telah berkongsi kaedah yang mudah dan jimat menjaga kucing berbulu lebat supaya tidak gugur.
Kami bawakan perkongsian BAPA kucing untuk anda.
Tips penjagaan bulu kucing.
Murah dan jimat.
Beri makan kuning telur setiap minggu. Sekurang-kurangnya sebulan sekali. Lagi kerap lagi bagus.
 Kena ajar dari umur 3 bulan lagi. Kalau dah besar susah sikit untuk kucing anda makan. Cuba campurkan pada makanan dia. Beri makan masa dia lapar lagi senang.

 

 

Tak Susahkan, senang jer, lagi murah dari nak beli macam-macam makanan kat luar sana.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *